Lite dator-tid

Jag har verkligen inte prioriterat datorn i några dygn.
Bara varit helt uppslukad av familjen & så himla lycklig.
Därav ungefär noll intressanta uppdateringar, svar på kommentarer eller mail.
Men det tror jag ni förstår!

Jag har det verkligen bäst.
Familjen är samlad. Vi myser & hittar på saker tillsammans. Pratar mest hela tiden om allt möjligt. Äter massa mat som jag saknat. Får finaste bebispresenterna. Allt är bara så perfekt.

Igår var vi hos mormor & morfar. Åt viltgryta med kantareller. SÅ gott.
Höll på att smälla av.
Efter att ha kramats & pratat, var vi tvugna att vinka hejdå.
Dags att åka till Farmor.
Där var det mys med fika & vi kollade på kort & pratade om bebisar, graviditeter osv.
Dom är väldigt bra mina far/mor-föräldrar.

Sen tog jag en promenad med älskade syster till hennes fina lägenhet, köpte pizzasallad(!!) & annat tillbehör för hemmabak.
Stephanie kom, moster & kusin hakade på.
Sen bakade vi pizza & åt med köpe bea & pratade tills klockan blev så mycket att jag nästan somnade vid bordet.

Tipptopp-dag!

Idag får vi se vad som ska göras.
Vi ska gå igenom lådor på vinden, äta frasvåfflor, titta en snabbis på stan, ha ytterligare en mysmiddag med familjen & jaaa.. det är väl det.
Perfekt blir det.

Kommentarer
Postat av: Emmelie Wideen

Ingen fara :)

Hoppas att du har en härlig tid med dig familj!



Vi hörs sen när då får lite mer tid över :)

Kram

2011-10-08 @ 18:49:21
URL: http://sagaphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0