Lördagsbrunch

Andrew kom äntligen hem idag & vi gick en gata ner för att testa ett frukost-hela-dagen-ställe.
Vi tog med oss lillvalpen & satte oss ute i det härliga vädret.



Perfekt temperatur idag!

Andrew beställde pannkakor med kanel, ägg & bacon.



Jag åt en panini med pesto, mozzarella & färska tomater.



SÅ GOTT!
Där satt vi & hade det allmänt härligt en stund, sen gick vi för att hämta upp min cykel som varit på lagning & jaa.. här är vi nu.
Jag kollar The Playboy Club & Andrew grejjar i trädgården & om några timmar ska vi till Williamsburg & gå på fin-restaurang.
Jag ska äta lobster ravioli har jag redan bestämt.
I ungefär 2 månader har jag velat ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0