Va..?

Jag är väldigt pigg om dagarna nu för tiden men på kvällarna somnar jag inte senare än 9.
Hjälp vad trött jag är då.
Skönt iallafall med energi på dagen. Väldigt skönt!
Och utvilad är jag faktiskt på morgonen.
Så idag känns inte faktumet att det är Måndag så himla hemskt.
Något som är konstigt idag dock, är att jag inte är hungrig alls!
Jag har gått promenad med Mally, sminkat mig & fixat håret, packat ihop mat & snacks för dagen.
Normalt kan jag inte göra någonting förrän jag ätit en yogurt med skivad banan.
Idag är jag helt.. Mätt!
Detta har inte hänt på ganska exakt 20 veckor, så jag är väldigt förvånad.

Jaja.
Kroppen säger väl till när den vill ha flingor & mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0