9 dagar kvar

Sen åker jag till Sverige.
Hem!
Jag längtar så jag nästan spricker!

Väl hemma ska jag:
Kramas
Hälsa på Mormor, Morfar & Farmor.
Äta kanelbullar
Äta hönökaka med extrasaltat Bregott & rökt skinka + ost
Äta idealmakaroner & vidbränd falukorv eventuellt tjock-korv. (heter det så?)
Kramas mer med min fina familj.
Spela spel & laga mat tillsammans.
Kolla igenom grejjs på vinden att ta med mig tillbaka till hemmet här.
Kramas ännu mer.
Köpa svenska mat-grejer som jag saknar ihjäl mig av. Tex - aromat, vaniljsocker
Äta något med bearnaisesås!

Jaa.. det är ungefär min plan.

Jag ska bara umgås & kramas & äta ungefär.

Så himla perfekt kommer det bli.



Finaste familjen samlad för PopQuiz December 2010

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jaaa,så ska det bli!

2011-09-26 @ 15:11:36
Postat av: Hanna

Jag längtar så förbaskat!!!

2011-09-27 @ 07:29:31
Postat av: Anonym

Mammsen - Så himla bra ska det bli! :)



Hanna - Jag meeeeed :)

2011-09-27 @ 13:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0