Fotoböcker

För ett par dagar sen fick jag panik då jag insåg att vi inte har mer än 2 fotoböcker tillsammans.
Alla kort finns på dator/usb-minne.
INTE OKEJ.

Så jag började genast rota i bildarkiv & fixade ihop en från bröllop, en från vår/sommar 2011 & en från vår Honeymoon i Maj.
Nu känns det bättre!
Dessutom beställde jag alla korten i utskrift också.
Så vi kan spara & kanske rama in ett par favoriter.
Jag tycker det är så trist att allt finns på datan & internet, men inte i hemmet.
Tänk om USB-minnet kraschar eller bilderna på internet tas bort?!
Så ledsen man skulle bli.
Nu har jag iallafall fått ordning på torpet & det känns väldigt skönt!

Mer fotoböcker åt folket!

(Heter det förresten fotoböcker..?)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Jenny!

Snacka om en maximal otursdag du hade igår!



Det heter väl foto-album. :) Jag håller med dig; människor borde rama in fler fotografier i deras hem, det blir så mycket mysigare och mer personligt.

2011-09-21 @ 16:09:49
Postat av: Jenny

Sara - Jaaa! Foto-album! Tack! :)

2011-09-22 @ 13:04:43
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Hampus

Japp... gillar också att samla mina bilder i fotoböcker, gör mina hos www.solentro.se, hur kul som helst!



Ha de! /h

2011-09-23 @ 12:17:57
URL: http://hampusbok.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0