Gravidkläder

Jag har ju använt mina gravidjeans i några veckor nu, men inser att jag behöver köpa mer kläder.
Cardigans som vanligtvis går till midjan kan jag glömma denna hösten.
Måste investera i MAMA-tights.
Har använt mina yogatights ganska länge eftersom midjan är så hög & stretchig, men det börjar liksom trycka lite obehagligt på lillbullen, så till helgen måste jag ut & shoppa.
Många använder jeans med Belly Band, men eftersom jag alltid envisats med att ha snortighta jeans, är det väldigt obekvämt.
Alla "slapp-kläder" & lösa tunikor kastade jag i sopen för något år sen då jag blev trött på barbapappa-looken, så det kan jag inte heller använda mig av.
Som sagt.
Måste fylla på!


OJ! Nu känner jag lillkorven böka runt som bara den i magen.
MYSIGT!

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Förstår att du kommer passa på att äta massa svamp när du är här! :-)



Och MAMA-tights/leggins, vad skönt det är att ha på sig. Anv jag länge efter förlossningen också :-)



Och ja, det var faktiskt underbart att inte veta ändå, det blev som en "morot" när hon skulle komma ut... man var ju bara sååå nyfiken på VEM som låg där (fast det är man ju såklart ändå om man tänker på annat än just kön) :-) Så på ett sätt är jag faktiskt glad att vi inte visste och kommer kanske medvetet att göra det valet nästa gång, om det blir en nästa gång. Var ju så spännande att höra allas gissningar så länge också. Vad lutar det åt för er just nu?



Kram!

2011-09-21 @ 15:25:38
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0