Han gjorde det igen!

Elefantmannen alltså. Han tog datan igen. SUCK! Och heeeela natten ska han jobba. Dubbelsuck! Fast det är ganska skönt att bara ligga här i sängen med ipaden & läsa gravidbloggar också. Jag är dödstrött idag. Helt sjukt vad trött & yr jag är. Gjorde ett försök till att ge mig ut & spana in några av Park Slopes fina secondhand-butiker men efter 5 minuter blev jag helt svimfärdig & fick bege mig hemåt igen. Antar att bebisen bestämt sig för vilodag idag.. Bäst att lyssna på den lilla kraken.

Kommentarer
Postat av: Annso

Åhåå, Second hand, därför älskar jag NY, för man kan hitta precis allt och deras second hand utbud är bättre än Sveriges vanliga utbud i många avseenden.

Det är bra att du lyssnar på kroppen, det är nog svårt att förstå hur trött man faktiskt blir av att bära en krake där inne.

2011-09-10 @ 12:37:33
URL: http://sjusorger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0