Jag behöver tips!

Är det någon som är/har varit gravid & som hade hemska smärtor i ländryggen? Jag trodde jag skulle slippa detta eller att det skulle dyka upp sent i graviditeten men tji fick jag. Det gör ONT! Jag sover på vänster sida med en kudde bakom ryggen & en mellan benen, vilket hjälper lite men jag behöver mer knep & tips. Ska kolla runt efter Yoga-ställen som har Prenatal Yoga också. jag har inte tränat ett gnutt på över 3 månader eftersom jag mått så illa, varit så trött & yr. det börjar ju ljusna lite nu så då tänkte jag testa igen. Vore så skönt att sträcka ut min arma kropp. Ska förövrigt tvinga Andrew att ta hem datan ikväll så ni får se mitt snygga fejjs! Puss

Kommentarer
Postat av: Stefanie M

Det är ligamenten som tänjs och det känns! Köp en gravidkudde, det är en kanoninvestering. Älskade min! Grattis till graviditeten!

2011-09-09 @ 08:14:29
URL: http://steffiescorner.wordpress.com
Postat av: Jenny

Stefanie M - Jag har kollat på en massa kuddar men det är ju en djungel där ute med ungefär 87982563 olika sorter. Vilken slags kudde ska man välja? Tack så hemskt mycket för tipset! Och tack! :)

2011-09-09 @ 15:09:55
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0