Men kom igen nu!

Min tur vänder inte.
Eller. Jag har en underbar man, världens bästa hund & en väldigt älskad bebis i magen som växer som den ska.
Så jag kan inte säga att jag inte har tur.
Men vardagliga händelser är inte på min sida just nu.

Glömde ju att lämna in cykeln på lagning i helgen (gravidhjärna?!) så jag cyklade iväg på en cykel med nästan platta däck & kedja som hoppade imorse.
Nåväl. Inte det värsta.
Nu är den på lagning & jag får den tillbaka på fredag.

Men så kommer det jobbigaste som hände idag.
Jag ringde för att bekräfta mitt flyg till Sverige, samt boka sittplatser.
Då hittar dom mig inte i systemet.
Jag fanns ingenstans.
Bokningsnummer var fel, biljettnummer var fel, mitt namn fanns inte med.
Jag fick panik.
I ungefär 1 timme ringde jag runt, bökade, knökade & krånglade.
Tillslut efter en evighets evighet & när jag nästan började grina, så hittade dom mig.

Så trist med små motgångar & småtjaffs heeeela tiiiden.
SUCK.
Ja nu tycker jag lite synd om mig själv igen. Haha.

Som plåster på såren lagar jag stek & potatismos till middag.
Gott gott gott gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0