Sluta upp nu!

Jag kan inte vara den enda som är SÅ jäkla less på gnälliga status-uppdateringar på Facebook? Eller kryptiska, ledsna uppdateringar är värre!
Typ:
- så himla ledsen idag..
Folk frågar - varför? vad har hänt?
Personen svarar - inget jag kan ta här på Facebook..
EHH?!?
Varför skriva sånt så alla 500 vänner ser om man nu inte kan förklara? En jäkla depp-gök blir man privat utnämnd till.
Ring en vän/mamma/gråt ut till en tjej-film istället. Eller skaffa en blogg/dagbok där människor kan fritt välja att läsa dagligen?
Öppet "tyck-synd-om-mig" beteende är SÅ störigt.
Gud så skönt att få det ur sig!


Kommentarer
Postat av: Sandra P

Du har såååå rätt!! Ganska löjligt faktiskt. Hoppas allt är bra med dig/er? Du är så fin Jenny! Ta hand om dig & magen. Massa kramar

2011-09-29 @ 22:44:00
Postat av: Annso

Haha stör mig också på sådant fast å andra sidan brukar jag skriva "Det gör så ont, och blodet bara rinner." Mina vänner vet självklart att det handlar om att jag rakat t.ex. benen och skrurit mig som jag alltid råkar göra. Klant.

Men idag lyckades jag klara mig undan från skärsår. :D Hurra. Jag borde blivit född till man.

2011-09-30 @ 14:14:20
Postat av: Jenny

Sandra P - tack finaste du. Hoppas allt är bra med dig också!! :) kram



Annso - det är sån himla skillnad på skämt & deppigt allvar! Jag tycker nog det är tur att du är tjej för annars hade du haft plåster i hela ansiktet när du rakar skägget :)

2011-09-30 @ 15:06:03
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0