Snabb update!

Vi är i Chicago & allt ät tipptopp!
Igår efter vi landat, åt vi lunch på en fin restaurang vid Millenium Park, där den stora Jellybean statyn är.
Sen fick jag min första gravid-massage. SÅ SKÖNT!
Efter det traskade vi upp på vårat rum & slängde på oss kläder inför middagen.
Det blev ett fint italienskt ställe där vi åt tunn krispig pizza till förrätt med tomat, pesto & mozzarella.
Till huvudrätt åt jag ravioli med 4 ostar & en hög med färskriven parmesan.
Varje tugga var helt fantastisk.

Sen sov jag till KVAR ÖVER 7!
Det har inte hänt sen jagvetintenär.
Slängde mig in i duschen & nu skriiiiker magen efter mat.

Dags att väcka mannen för uppdrag-frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0