Svar på kommentar!

Postat av: Anna J

Vad brukar du läsa för bloggar? Alltså de där "måsteläsavarjedag"-bloggarna? :)

 

Jag rensade bort MASSOR med bloggar eftersom det tar upp för mycket tid.

Somliga uppdaterar inte varje dag, så därför läser jag mer sällan. Och somliga läser jag i perioder.

Dessa har dock hållt i sig länge.


Katrin Zytomierska - älskar hennes ärlighet & funderingar.


Hanapee - Vettig tjej som blandar humor med feminist-tankar & blottande vardagsfunderingar


Niotillfem - Älskar hennes drömmande bilder. Dessutom bor vi i samma stad!


Blondinbella & Kissie - Jag kan inte sluta läsa?!


Hanna - Mysig blogg & vettig tjej från min hem-stad


Jag tror att det är alla som jag läser vareviga dag.

Sen har jag en massa som jag kollar in ofta!


Malin


Fatima


Spiderchick

 

Jag får fylla på listan lite senare! Måste kila nu.

PUSS

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna J

Tack! :D ska kolla in dem!

2011-09-09 @ 20:31:07
Postat av: Fatima

Tack för länken Jenny!

2011-09-09 @ 23:53:34
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: AnnaMalin

Vad roligt att du la upp Hannas länk där, vi är nyblivna grannar och har små i nästan samma ålder så de har härjat på förskolan massor i vår tillsammans :-)

2012-06-14 @ 23:20:08
URL: http://annamalinsrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0