Till min lillkorv

Som ni vet var jag dödsuttråkad igår.
Så jag började pyssla lite till min älskade korv.



Väggen är INTE gul? vet inte varför det ser ut så på bilden. Den är off-white.
Hur som haver.

Jag blev himlans nöjd.
Fällde ett par sentimentala tårar eftersom jag älskar någon som jag aldrig träffat, så otroligt mycket!
Helt sjukt vad jag tycker om bullen som ligger där i magen.
Blir tårögd bara av att tänka på det.

Det har även skruvats upp ett par hyllor som jag ska fylla med fina saker.
Och rummet har även förärats med Andrews vinyl-spelare & ett par hörlurar som jag ska använda på magen när hörseln är utvecklad.
Skivsamligen är redo vid sidan av & jag tycker att det blir perfekt!
En sån bra blandning mellan Andrews tok-musik-intresse & mitt drömbebis-rum.
Ni får se det en annan dag.

Tycker det är SÅ härligt & mysigt att pilla & fixa redan nu.
Jag vill inte tänka negativa "tänkomalltintegårbra-tankar".
Bara njuta, längta & vara glad!

Kommentarer
Postat av: Annso

Du gör rätt i som bara tänker bra tankar för det kommer att gå bra. =) Älskar väggen, riktigt fint.

2011-09-09 @ 09:49:13
URL: http://sjusorger.webblogg.se/
Postat av: Fatima

Du gör alldeles rätt i att bara njuta tycker jag! Oro tar bara massa energi. En nyfiken fråga (igen!), kommer du att prata svenska med barnet? Själv skulle jag nog tycka att det kändes konstigt om mitt barn inte kunde mitt modersmål, men samtidigt så måste ju engelskan ligga så nära till hands eftersom du bott där så länge. Jag vet att jag nästan tänkte på engelska efter bara ett halvår i London.

2011-09-09 @ 12:10:58
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Annso - Ja det känns bra.. :) Tack så mycket!



Fatima - Åh vad jag tycker om dina frågor! Det får bli ett inlägg senare idag! :)

2011-09-09 @ 15:10:55
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0