Till minne av våran älskade vän

Första gången jag träffade Brant, var samma kväll som Andrew friade till mig.
Vi hade en helt galet rolig kväll & han blev snabbt en av mina favoriter.




Han flög in från Chicago, trots världens värsta snöstorm, för att inte missa vårat minibröllop i New York City Hall




Han försvann för ett ögonblick strax innan vigseln & alla undrade vart i hela fridens namn han tagit vägen.
Några minuter senare kommer han tillbaka med en blomma & säger att ingen tjej ska någonsin behöva gifta sig utan blommor..




Vi festade loss i Rockford tillsammans




Kollade True Blood & drack rödvin



Han var självklart på våran stora bröllopsfest
Då fick vi presentkortet på Peter Luegers Steakhouse som vi bestämde oss för att använda på vår första bröllopsdag.




Och han flög in från Chicago för att åka till Fire Island över en långhelg med oss.




En väldigt fin & älskad vän.
Hjärtat värker hela tiden just nu.

Vi har så otroligt många roliga & galna minnen av dig Brant.
Du kommer alltid vara djupt saknad & älskad.

Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Anna J

Han låter som en väldigt fin människa. Hoppas han är på ett bättre ställe nu.

Rest in peace.

2011-09-18 @ 19:23:36
Postat av: À

Beklagar sorgen. Är hemskt att förlora vänner nya som gamla. Jag och min sambo förlorade en vän till cancern i våras. Allt blir så svårt att greppa och förstå

2011-09-18 @ 20:26:46
URL: http://mylifemymove.blogspot.com
Postat av: mammi

All min kärlek till er!

2011-09-18 @ 20:47:37
Postat av: Magdalena

Beklagar verkligen. Förstår att ni inte mår jättebra just nu.. Minns de glada stunderna så kommer han alltid att va med er i era hjärtan. kram

2011-09-19 @ 21:53:35
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se/
Postat av: Annso

Beklagar sorgen, det är svårt att veta vad man ska skriva, inget man skriver kan göra saker ogjorda. Tänk på alla fina minnen ni har av honom och behåll dem varmt i hjärtat.

2011-09-20 @ 00:19:17
Postat av: Hannah

Jag beklagar sorgen och förlusten, Jenny <3

2011-09-20 @ 07:21:33
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för alla väldigt fina kommentarer! Ni är så fina! <3

2011-09-21 @ 02:40:32
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0