Vad håller jag på med?!

Idag slutade jag lite tidigt eftersom det är Judiskt Nyår.
Inte för att jag firar, men för att dom jag jobbar för är av Judisk tro.
Säger man så? Judisk tro?
Det är kristendom va förresten?

Usch, jag är hemskt dålig på bibel och sånt..

Iallafall.
Jag var så himla glad av att få komma en lite tidigare eftersom jag mått så fruktansvärt illa hela dagen.
Tänkte mig en långpromenad med hunden skulle göra gott & sedan varva ner innan Andrew kommer hem så jag kanske kanske skulle kunna äta middag.
Har nämligen levt på kex & yogurt idag..

Så jag traskar glatt till tunnelbanan.
Och jag sätter mig på fel tåg?!
Åker en station, går av, sätter mig på ett annat tåg.
Som går åt fel håll!
Så jag får gå av, gå runt hela stationen, dra mitt kort igen, gå ner till rätt sida för att äntligen vara påväg hem.
(Gravid-hjärna?!)
Väl på rätt tåg, får tåget något tekniskt fel & står still i en evighet.
Ugh.
Vad som skulle tagit 15 minuter, tog ungefär en timme.

Himla kul sätt att börja helgen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0