e.l.f

Precis som många andra har jag beställt hem sminkprodukter från e.l.f.
Jag har haft i.d i många år nu & använder alltid samma produkter om & om igen.
Eftersom det jag har funkar så bra & enligt mig är skönhetsgrejjs det tråkigaste att lägga pengar på, så vill jag inte "riskera" att testa något nytt som kan visa sig vara dåligt.
Men e.l.f har sådana hutlöst billiga priser & många lovordar deras mineral-foundation, så jag måste testa!
Även mamma & syster fick med sig en hel kasse med smink.
Allt på bilden kostar ungefär lika mycket som en foundation från i.d.
Hoppas det håller liknande standard!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag har också funderat på att köpa från dem. Kan inte du prova snabbt och hojta till. Det ser ju så fint ut på bilden.

Undrar om det går att beställa till Sverige också...?

Jag lägger alldeles för mycket pengar på makeup än vad jag har lust med, men hellre några få riktigt BRA produkter än massa billigt skit. Älskar också i.d. Och så tycker jag om Make up Store och Lancôme.

2012-04-10 @ 16:26:54
URL: http://vargdrommar.blogspot.com/
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops och gravid med nr 2

Hoppas att de fungerar bra då!!:)

2012-04-10 @ 18:08:09
URL: http://zaraholine.blogspot.com
Postat av: Tina

Berätta sen hur de är!!

2012-04-10 @ 18:20:01
URL: http://tinasaberi.blogspot.com/
Postat av: Anna J

Har glömt att tacka för att du tipsade om Bert's Bees för en väldans massa veckor sedan, klickade hem några produkter och älskar dem! Så tack för tipset! :)

2012-04-10 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0