Feber & fotoshoot

Jag sov ungefär hela dagen igår med en ammande bebis vid min sida & vi slocknade för natten redan klockan 8.
Det var välbehövligt!
Idag mår jag mycket bättre & febern är som bortblåst.
Jag känner mig dock väldigt hängig men det är ju förståeligt.
Är fortfarande öm på höger bröst men det gör inte ont att amma & det har inte blivit värre.
Jag vet inte jag.
Vad tror ni?
Kan det vara en pyttemjölkstockning?
Kan det bli värre nu trots att jag känner mig bättre?

Har ungefär en miljon frågor.
Ni vet ju allt!
Älskar att fråga er som har livserfarenhet.
Mycket bättre än att ringa läkaren tycker jag faktiskt.
Kärlek till er

Nu ska jag hoppa ur soffan & göra mig redo för fotografering.
Tänk vilken tur att jag är tillbaka på fötterna så jag slapp ställa in!





Kommentarer
Postat av: anette

Fortsätt amma, hela tiden. Fetvadd i behån, även om det är varmt ute. Hårfönen är bra... Kram och Lycka till. Ps. Om du får feber igen gå till barnmorskan, eller doktorn

2012-04-24 @ 18:58:24
Postat av: Tina

Hoppas att du bli bättre snart.

2012-04-24 @ 20:42:59
URL: http://tinasaberi.blogspot.com
Postat av: Annelie

Vad skönt att du redan mår bättre : ) Fortsätt amma eller pumpa mycket och håll dig varm, så är det nog över helt snart.

2012-04-24 @ 21:10:37
Postat av: Lotti - Theodors morsa

Nu har jag blivit sådär dålig på att kommentera men läser din blogg från mobilen och av ngn konstig anledning så går det inte att kommentera därifrån.. men sitter nu vid en dator.



Känns det som det kan vara mjölken som gör det ömt? Det kan inte va att du burit på August på nått sätt så det är som en sträckning? Jag har hört att ha en vetekudde på, eller stå framför ugnen när den är varm och öppen kan hjälpa. Och massera och amma. Om Theo inte ätit på flera timmar så gör mina bröst ont och blir stenhårda och har klumpar i sig men så fort han äter brukar det fösvinna.. Hoppas det inte blir värre! Kramar

2012-04-24 @ 21:16:36
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: victoria B

Det va nog mjölkstocking. det behöver inte hålla i sej så jätte länge. och tur är ju det. min gick över efter en natt det med, de två första gångerna. sen had ejag knölar i brösten som inte ville ge med sej. fast ingen feber den gången. hoppas du får känns dej pigg nu! KRAM

2012-04-24 @ 22:20:42
URL: http://victoriabeninger.blogspot.com
Postat av: Ruth

Ajajaj jag vet precis hur det känns! Det är absolut mjölkstockning som du har. Varmt varmt varmt och amma amma amma och inga tajta bhar eller toppar som kan klämma åt!! Jag hade mjölkstockning flera ggr om och skyhög feber, fy fasen. MEN det blir bättre med tiden efter brösten har vänjt sig, thank god for that!!! Massa krya på dig kramar och by the way hur gick photoshooten?

2012-04-25 @ 15:13:08
URL: http://minipartoft.blogg.se/
Postat av: storasyrran

Fortsätt att håll dig varm. Även om det är varmt ute så ska man vara rädd om brösten! De sägs faktiskt att det är lättare att få stockning på sommaren än vintern. På vintern är man väl mer noggrann med kläder!



Krya på dig och var rädd om dig och lillfisen!

2012-04-25 @ 21:14:47
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0