Pass & felkörningar

Idag blev lillkorv fotad för sitt pass.
Oj vilken cirkus det var!
Han ville inte vara vaken & blev så himla arg när vi försökte väcka honom.
Tillslut lyckades vi dock & om några veckor kommer passet dimpa ner i brevlådan :)
Alldeles i lagom tid för sverigebesöket!

Efter pass-fixeriet bestämde jag mig för att åka runt på upptäcktsfärd.
Och upptäcktsfärd blev det..
Jag körde fel HELA tiden!
Trots instruktioner från maps appen på min iPhone.
Oh well.
Efter krångel & några förbannelser hittade jag tillslut samtliga ställen & kom även hem i slutändan. Phew!
Nu tar min hjärna semester för dagen.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Älskade August!

2012-04-26 @ 20:56:53
Postat av: Victoria B

Å va bra att ni fick till det. Det tog en miljon försök innan fotografen fick till Alice passfoto också. Hon va bara 5 dagar gammal .så jäkla sött haha

2012-04-26 @ 21:27:53
URL: http://victoriabeninger.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har följt din blogg länge utan att kommentars någon gång :) jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det var just Nashville ni skulle flytta till, där jag faktiskt själv bott som liten :) Lycka till med allt !

2012-04-26 @ 21:51:52
Postat av: Anna - Gravid i Kalifornien

haha men söt August..

Nu har jag äntligen läst i kapp mig på din blogg, vad fina bilder, älskar soffan. Vart har ni köpt den? Jag är på jakt efter en soffa men hittar ingen som är som jag vill ha den ;)Så det slutar väl med att jag köper mig en ektorp soffa från ikea ;)

2012-04-26 @ 22:54:58
URL: http://annaedback.blogg.se/
Postat av: Morfar

Han är väl trött på allt fotande :-)

Då kan vi börja planera nu för sommaren! ?

2012-04-27 @ 05:19:57
Postat av: Moa

Åhh vad söt han är!! Lite nyfiken om han har dubbelt medborgarskap eller hur funkar det?

2012-04-27 @ 08:28:57
Postat av: camilla

Sötungen! Kul med Sverigetripp snart!



Kram och fin helg!

2012-04-27 @ 09:25:46
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0