Sunday bloody Sunday

Vi hade en sån fin eftermiddag/kväll igår med alla vänner.
Känns dock väldigt underligt att säga hejdå.
Trots att man inte säger ordet hejdå, utan kanske- "ta hand om er så ses vi snart", så vet man ju innerst inne vad det innebär..
Nu är det bara 4 dagar kvar innan jag ska packa ihop väskan & flyga till Nashville med August.
4 dagar!

Jag längtar så innerligt till huset & vårt nya liv, men det är med delade känslor jag lämnar New York som jag för 3 år sen blev så kär i.
Här träffade jag Andrew & tillsammans har vi byggt upp vårt liv i denna stora, galna staden.
Allt från vart vi träffades, första dejten, galna utekvällar, vår bröllopsdag, flytt till 2 lägenheter, skaffa hund, få bebis..
Ja, här har allt hänt.

Dags för ett nytt kappitel & tur som är, så finns ju alltid New York kvar.

Nu ska jag njuta av min sista Söndag här!






Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Det är klart att det kommer bli bra på det nya stället, även om det säkert känns märkligt att lämna nu...



SV:Du får absolut prova pastarätten när din man inte är hemma ;)

2012-04-08 @ 16:56:32
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Va spännande! men hur långt är det mellan New York och Nasville? :)



Du skulle inte vilja flytta hem till Sverige igen i framtiden? :)

2012-04-08 @ 19:12:17
Postat av: Cajsa

Usch vad det lät sorgligt! Får hoppas att ni trivs lika bra på det nya stället :)

2012-04-09 @ 10:37:50
URL: http://Http://mammacajsa.blogg.se
Postat av: beatrice - mamma till William

Det är jobbigt att göra ett uppbrott från en stad man så länge levt i, den har ju blivit en del av en, den man är.

Men jag tror ni kommer trivas lika bra i Nashville :) Hoppas flyg, flytt och allt går bra! :)

2012-04-09 @ 10:42:21
URL: http://beaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0