Extraknäck?

Efter en natt med noll timmars sömn ser jag inte så fräsch ut. Altså, med noll timmar menar jag verkligen NOLL timmar.. :,( Och när jag säger att jag inte ser fräsch ut så menar jag att jag är vit i ansiktet som normalt sett är härligt solbrunt, mitt hår hänger i flottiga stripor, mina ögon är rödsprängda & de svarta ringarna, nej Säckarna, under ögonen gör att jag med lite rött läppstift skulle se ut som Marilyn Manson. Kanske skulle jag kontakta honom & meddela att om han känner sig krasslig inför konsert så finns en ypperlig stand-in för honom här i Nashville. Bara att säga till.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Ska försöka vinna pengar så jag kan komma och avlösa dig, lilla skruttan då! Och inte kan vi skypa heller, många kramar och det kommer en morgondag vi hoppas blir bättre.

2012-08-03 @ 18:27:22
Postat av: Louise

Som vanligt kommenterar jag när det handlar om att du får sova så lite - kan inte låta bli för det måste ju vara så sjuuuuuuuukt jobbigt! Min lille har allid sovit bra men själv har jag haft allvarliga sömnproblem i perioder (framförallt innan jag fick barn) och när min son var nyfödd var jag så orolig över allt att jag inte sov så värst mkt å aldrig lyckades vila nånting under dagarna. Jag höll fan på att gå in i väggen efter sex veckor på det sättet å det var då vi började styra upp olika nattrutiner, som att sonen fick sova med sin far efter att jag ammat honom första gången under natten. Sen fick hans far ligga nära och stoppa in napp å gerejja så gott det gick ända tills bebis verkade vara i absolut behov av mat - och då kom han och väckte mig som låg i annat rum så fick jag amma igen. Jag sov lite mer när jag visste att någon annan hade ansvaret. Någon annan som älskar mitt barn precis lika mkt som jag själv. Nu var min son ju mkt yngre än August när vi gjorde så och jag vet inte hur August skulle reagera på att ha sin far som natt-sällskap.. (??) men jag förstår att du inte mår så värst bra efter så här lång period med så fasansfullt lite sömn. Hur orkar du stå på benen? Klarar du av att sova under dagen då A sover? Jag upprepar ännu en gång att jag tycker du är grym som klarar så mkt helt på egen hand - och så långt bort från din stöttande familj. Håll ut - rätt var det är vänder det!! Kramar i massor!! Förresten, bra idé på extraknäck :)

2012-08-03 @ 19:27:51
Postat av: Anonym

Som vanligt kommenterar jag när det handlar om att du får sova så lite - kan inte låta bli för det måste ju vara så sjuuuuuuuukt jobbigt! Min lille har allid sovit bra men själv har jag haft allvarliga sömnproblem i perioder (framförallt innan jag fick barn) och när min son var nyfödd var jag så orolig över allt att jag inte sov så värst mkt å aldrig lyckades vila nånting under dagarna. Jag höll fan på att gå in i väggen efter sex veckor på det sättet å det var då vi började styra upp olika nattrutiner, som att sonen fick sova med sin far efter att jag ammat honom första gången under natten. Sen fick hans far ligga nära och stoppa in napp å gerejja så gott det gick ända tills bebis verkade vara i absolut behov av mat - och då kom han och väckte mig som låg i annat rum så fick jag amma igen. Jag sov lite mer när jag visste att någon annan hade ansvaret. Någon annan som älskar mitt barn precis lika mkt som jag själv. Nu var min son ju mkt yngre än August när vi gjorde så och jag vet inte hur August skulle reagera på att ha sin far som natt-sällskap.. (??) men jag förstår att du inte mår så värst bra efter så här lång period med så fasansfullt lite sömn. Hur orkar du stå på benen? Klarar du av att sova under dagen då A sover? Jag upprepar ännu en gång att jag tycker du är grym som klarar så mkt helt på egen hand - och så långt bort från din stöttande familj. Håll ut - rätt var det är vänder det!! Kramar i massor!! Förresten, bra idé på extraknäck :)

2012-08-03 @ 19:28:15
Postat av: Alabama

Åh stackare, håll ut, du är så duktig!

2012-08-03 @ 21:45:15
URL: http://www.alabamasthlm.se
Postat av: Cajsa

Försök sov på dagen när August sover. Låt det vara skitigt och låt tvätten ligga osv. Hjälper det om han samsover med dig eran säng? Du har inte pratat med "BVC"? (eller motsvarigheten till det :) ) Din kille kan inte ta August på helgerna så du iallafall får sova lite då? Det man läser låter helt ohållbart! Starkt gjort av dig som ändå härdar ut!! Kramar

2012-08-03 @ 23:50:55
URL: http://Http://mammacajsa.blogg.se
Postat av: Cajsa igen

Han är inte allergisk mot något som gör att han sover så dåligt?

2012-08-03 @ 23:52:52
Postat av: Pernilla Chis

Men vad nu då, han som sov så bra innan? Vad har hänt? Något nytt i utvecklingen? Hm....Lia sover bra just nu så jag hoppas det förblir så ett tag till.
Hur som helst. En stooooor kram till dig vännen. Kämpa!

2012-08-04 @ 08:01:09
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Hannah - Colin 5 år & Evelyn 10 månader

Jag kan faktiskt inte säga att jag vet hur det känns och lider med dig då mina barn alltid sovit så himla bra!
Men jag kan säga att jag är sjukt imponerad av dig som står pall och inte bryter ihop och gräver ner dig nånstans!

Jag gillar att du har humorn i behåll trots att du säkert skulle hugga av din tå för att få sova lite :)
Det kommer man långt med!

2012-08-06 @ 20:14:19
URL: http://detvackrastesomfinns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0