Glass & chips-middag

Vi klarade oss genom dagen & August ligger & sover. Jag hade noll energi att laga middag & började äta chips istället. Sen tog jag en glass, sen lite choklad & jaa.. Nu är jag mätt. Imorgon kommer Andrew hem & jag har nog aldrig längtat så mycket. Bara en natt sen är vi i mål! August har inte fått äta mat idag förutom gröten utifall han är känslig mot något & har ont i magen. Vi har tagit det megalugnt & han fick lite lite panodil utifall det är tänder som spökar. Håller alla tummar & tår att natten inte blir som igår! Tack för era fina kommentarer & stöd! Jag kan inte svara eftersom Andrew har macen med sig & blogg.se på iPad är inte så himlans bra. Iallafall. Puss på er för att ni är så fina & alltid stöttar! ❤


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Hoppas ni fick sova i natt.

2012-08-04 @ 06:49:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0