Klipp klipp

Imorgon ska jag ääntligen till frisören.
Andrew ska passa August innan han börjar jobba & jag får en timme för mig själv samtidigt som jag blir ompysslad & förhoppningsvis lite snyggare ;)
Det blir inget färgande än för jag har inte listat ut vilken färg jag vill ha än, men en ny frisyr får det bli.
Längtar!
 

Så fylligt mitt hår var när jag var gravid!! Ååååhh jag skulle kunna hugga av mig armen för det där fluffet!
(här hade lillkorven precis flyttat in i magen utan att vi visste om något.. :)
 

Såhär har jag klippts tidigare & jag trivs verkligen när jag lämnar salongen, men när det växer ut blir det som två fula lager & det står jag inte ut med.
Måste hitta på något nytt!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh, det var fint!

Jag har också tappat mycket hår men det blev FÖR tjockt under graviditeten så nu börjar det sakta bli behagligt. Jag kan ha knut utan att få ont i nacken, hehe.
På måndag ska jag till frisören. Längtar också!

Svar: Lyxproblem!! ;) Åh vad jag önskar mig tjockt hår!
Jenny Lönnstam

2012-08-23 @ 23:02:00
URL: http://vargdrommar.blogspot.se/
Postat av: Nattis

Om jag hade haft så fina lockar som du så hade jag klippt mig lite kortare så de syns lite mer! Då hade det nog känts lite tjockare också tror jag! :)
Annars när jag vill att mitt hår ska få mer liv, så brukar jag klippa mig kort, typ bob som klipps upp lite! Det är så härligt att stoppa fingrarna i håret och busa runt! Man får sån härlig volym då! ;)
Nu blev jag också sugen att klippa mig...men jag hade ju tänkt låta det växa till jul iallafall...!!! Hahah!

Svar: Tyvärr får jag ingen volym utan det lägger sig platt , när det är lockigt är det typ ett stort burr bara haha. Du är ju så fin i håret nu!
Jenny Lönnstam

2012-08-24 @ 08:34:55
URL: http://nattisdans.blogg.se
Postat av: Dixie

Vilken sjukt snygg frisyr!!! Förstår dock precis vad du menar med att det tappar sin snygghet när det växer ut... Jag är superpepp inför varje frisörbesök och jag älskar det men utav nån anledning blir det sällan jag tar mig dit.
Bli gravid igen är ett tips för att återfå tjockleken annars ;)

Svar: hahah! Ja jag borde kanske fortsätta trycka ut ungar för att behålla håret ;)
Jenny Lönnstam

2012-08-24 @ 09:24:24
URL: http://Entillskrutt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0