Nytt här hemma

Det är så svårt att få ihop allt i ett stort hus tycker jag.
Man vill att alla rum ska "smälta in i varandra" & jag är verkligen inte sådär superduktig på sånt.
Skulle nästan behöva en inredningshjälpreda.
Hur som helst.
Vi var iväg för att kolla på tavlor för att fylla ut våra tomma väggar.
Och HJÄLP vad svårt det är!!
Jag hittar 100 tavlor jag tycker om, men hur vet man om man verkligen älskar en tavla?!
Och man ska ju trivas med den i många år eftersom det är en investering.
Och vad passar med övrig inredning i hemmet?
Suck vad svårt.
 
Hittade iallafall denna som får sitta i hallen.
Väldigt nöjd är jag!
 
 
Nu ska jag rama in korten på bänken i andra ramar & gömma undan yankee doft-stickorna.
Och ta bort lampan för sladden irriterar mig.

Evighetsprojekt var det ja!

Kommentarer
Postat av: Akka- mamma till Gustav

Jättefin tavla som verkligen passar in, hallen kommer att bli kanon!

2012-08-07 @ 19:09:54
Postat av: Nathalie - mamma till Melina

Jättefint!! Jag älskar inredning och att inreda, önskar jag hade fler rum att fixa i ;)

2012-08-07 @ 21:11:02
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: AnnaMalin

Tavlan var underbar!! Förstår dig - bara i lilla lägenheten kan det vara ´klurigt att få saker att smälta ihop... men kör på din känsla - du kan det där! Massa kramar!

2012-08-07 @ 21:34:30
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: camilla

Håller med, vi har endast fått upp tre tavlor och jag saknar fler. Ser ut att passa fint hos er!

Skönt att A sover bättre!

Kramar

2012-08-07 @ 22:01:17
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker kudden på stolen är riktigt fin!

2012-08-08 @ 11:03:53
Postat av: Emma

Den kommentaren var från mig, glömde att skriva namn :/

Svar: Älskar min Karlstad kudde :) Vad rolig att du la märke till den :)
Jenny Lönnstam

2012-08-08 @ 11:04:50
URL: http://rydgrens.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0