The Pottery

Idag var mötte jag upp Julie på The Factory, ett väldigt annorlunda mall med personliga butiker & gammal rustik inredning.
Mitt i denna stora fabrikslokal finns ett ställe kallat "The Pottery".
Man går in i butiken, väljer ett objekt man vill måla, slår sig ned vid ett bord & får färg, penslar, tips/hjälp från personalen & när man är klar får det man målat torka till, man betalar & hämtar upp när det är torrt. Hur mysigt?! Måste åka dit med August när han blir äldre. Då kan han måla sin egen spargris, eller mugg eller talrik.. ja han ska få måla precis vad han vill, hur han vill :)


Kommentarer
Postat av: a cup of emilias

Vilken rolig idé :) min dotter hade älskat det stället :) Kram

Svar: Visst är det en mysig ide? :) Massor med familjer som satt där & målade
Jenny Lönnstam

2012-08-10 @ 10:10:52
URL: http://acupofemilias.blogg.se/
Postat av: Trees, mamma i London

Ahh vad roligt :D ska du inte visa vad du malade? ;)
Min mamma "gick" i detta nar jag var liten, och da fick jag folja med och mala,.. sa det kommer han tycka e jattekul tror jag :D

Svar: Jag målade inget ;) hehe. Har inte riktigt talangen när det kommer till färg & penslar, haha
Jenny Lönnstam

2012-08-10 @ 19:38:44
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0