En lugn kväll (varning en miljon bilder)

Det blev ett väldigt stillsamt familjejulfirande.
August ville inte riktigt öppna paketen utan mer leka med en handkräm som jag fick.
Älskade lillkorven!
 
Han fick bla. en stor dumptruck & en skolbuss från Green Toys. (Älskar Green Toys!!)
 

 
Andrew köpte honom en Mr.Potatohead som Darth Vader. Haha.
 
 
Även en bok i trä (som jag är väldigt förtjust i) från Hape Toys.
 
 
 
 
Jag fick precis vad jag önskat!
Tandblekning, laser hårborttagning OCH en helt bunt med hemstädningar! YES!
 

I min julstrumpa låg ett par skinnhandskar jag kikat på lääänge, min favorit handkräm från Burts Bees & Askungen. Varje år får jag en ny Disney-klassiker i Blue Ray. Älskar det!!
 

 
 
Nu ligger vi i soffan efter att ha ätit köttbullsmiddag & lyssnat på svensk julmusik.
August sover sedan klockan 6 som vanligt.
Andrew köpte en humidifier idag som står & pyser ut massa ånga med lite mintlukt, i hans rum så vi hoppas det hjälper lite & att alla får sova lite inatt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Signe

vilka fina saker:-)

God Jul fina ni <3

Svar: God Jul kära du <3
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-22 @ 08:06:42
URL: http://flieo.blogg.se
Postat av: Akka-mamma till Gustav

Fina klappar och vad skönt med lite städhjälp! Så himla snart med en träbok, det hade varit något för min lille gnagare som blir så arg så arg när vi läser och han inte får ha boken i munnen :)

Svar: Ja det verkar som att många småttisar tycker om att gnaga & riva i böckerna ;) August älskar att han kan kika fritt i den nya boken :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-22 @ 09:04:47
Postat av: Juniytjej

Vilka fina skinnhandskar!

Svar: Eller huuur? :) Im in loooove
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-22 @ 11:30:24
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Under mina lockar

Vilka fina presenter! En sådan bok i trä hade inte varit fel för min lilla dotter. Hon har haft sönder så många böcker redan genom att stoppa dem i munnen. Hehe.

Svar: Ja det är ju lätt att sidorna rivs ut osv ;) Denna blir perfekt att ha när vi reser imorgon!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-22 @ 12:53:02
URL: http://underminalockar.wordpress.com
Postat av: Zarah - mamma till två små

Men vad roligt att ni är nöjda!! :D KRAM

Svar: Jaa verkligen supernöjda! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-22 @ 14:16:30
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0