Han är hemma!

Jag tuppade nästan av igår när Andrew kom hem.
4 dagar helt själv & med en riktigt dålig natt, samt gnällig unge på dagen som grädden på moset, tog all kraft jag hade.
Fick sovmorgon idag & sov ända till 8!
Underbart!
Flög dock upp då jag insåg att det är ju idag August ska få sin andra influensaspruta.
Så nu är det bara att börja dagen.
 
Men oj så utvilad jag känner mig!
 
Glad Lördag på er!
Jag ska ut & leta pepparkakor!
 
 
(Pusslet lät INTE igår kväll såklart.. nu får vi vänta till nästa gång Andrew är borta & se vad som händer..)

Kommentarer
Postat av: Liz

Hej, hittade hit fran Anna i Kalifornien, och vad kul att lasa din blogg. Alltid roligt att hitta nya svenskor som bloggar! Sjalv bor jag i Yuma, Arizona. Lagger till dig pa min lista sa jag inte tappar bort dig. Ha en fin forsta advent! Kram

Svar: Men vad roligt!! :) Min mans föräldrar har ett av sina hus i Arizona :) I Tucson. Vad roligt. Måste kika in hos dig!
jenny - mammaliv i Nashville

Postat av: Kusin Sarah

Du tror inte det är någon som bara vakar över dig som drar igång pusslet, när Andrew inte här hemma? Menar att den personen gör det så att du inte ska behöva känna att du är ensam när Andrew jobbar. :) Kram

Svar: Då får den personen gärna slute upp med det & lämna mig ifred ;) Jag är väldigt gärna helt ensam när Andrew är borta, haha.
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-01 @ 17:15:52
URL: http://svartstearinljus.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh kan man annars än älska bilden!? Herre min skapare vilket charmtroll :D

Svar: Jag håller med :) hihi!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-01 @ 18:08:08
URL: http://fruedholm.se
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Åh nej det har jag inte men det låter ju super! Måste genast kolla upp :D Tack för tips och trevlig helg :D

Kramar

Svar: Ja dom är så himla bra! Och barnen älskar dom! :) Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-01 @ 21:17:57
URL: http://madeleines.se
Postat av: Anna

Har du testat med att säga "go away" ?

Svar: Till "spökena"? HUA!! Det vågar jag inte ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-01 @ 22:37:13
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Victoria B

men gu va skänt med sovmorgon!
Jag köpte pepparkakor på IKEA idag ja :)

Svar: Jaa såå skönt :)Vi har inte IKEA tyvärr :( Men jag gjorde egna! SÅ enkelt!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-02 @ 02:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0