Julklappsjakt

Idag ska jag & lillkorv ut på julklappsjakt!
Det är the papa som saknar utfyllnad i julstrumpan så vi ska försöka hitta något passande.
Jag måste även jobba på min packningslista till vår uppkommande resa.
Vad mycket man måste ha med till en liten! Jag blir lika förvånad varje gång!
 
Mår fortfarande skrutt förövrigt. Vet inte om det var vår partyhelg eller om det faktiskt är någon slags förkylning som sitter i kroppen. Och förkylningen fick jag mest troligt utav att springa ute utan jacka sent på natten.
Hur som helst så var det värt det. Vi hade verkligen så otroligt kul!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marléne - mamma till Nova och Noel

Ska själv ut på julklappsjakt till julklappsbytet. Inte det lättaste kan jag säga ;)

En fråga: Vad är grejen med skor inomhus i USA? Har jag alltid funderat på och nu kan jag ju fråga dig! ;)

Svar: Julklappsbyte är såååå svårt! Särskillt om man har en särskild bokstav & en pengagräns. Hjälp vad jag får hjärnsläpå då! Lycka till! :)
Ja jag vet inte varför folk har skorna inomhus. Men det har dom! Jag säger snällt till att man ska ta av sig sina skor här hos oss & många andra mammor gör samma, men det är väldigt vanligt att behålla dom på. Väldigt frustrerande ibland. Men oftast blir det inte sådär jättesmutsigt faktiskt. Förvånansvärt nog!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-18 @ 20:23:31
URL: http://noelnovasmamma.blogg.se
Postat av: A

En fråga bara, ser att killarna har skor inomhus, brukar man ha d i USA? Har sett d i andra sammanhang med människor från USA, undrar om det är så?
Tack för en fin blogg och att vi (jag) får följa dig o din familjs liv!

Svar: Först. TACK så mycket för komplimang! :) Det värmer så!
Ja många har skor här i USA. Jag har det inte & jag ber mina närmaste vänner att ta av skorna. De som har barn, gör det ofta utav vana då man inte vill att ungarna kryper runt & käkar grus. Men faktum är att det inte blir sådär jättesmutsigt faktiskt! Kanske är det för att man typ går in i garaget, sätter sig i bilen & kör dit man ska. Ofta är folk inte ute & går.. Jag vet inte jag. Men jag tycker inte inte om skor inomhus ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-18 @ 20:24:28
Postat av: Nina

Lycka till med julklappsjakten! Tycker alltid det är lika svårt till just min sambo varje år... Har ännu inte köpt något :-/ Krya på dig!! Kram

Svar: Ja visst är det svårt? Jag har mer svårt för att inte köpa ALLT som herrn önskar sig ;) Det är en låååååååång lista, hahaKRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-18 @ 21:49:35
URL: http://ninaerica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0