Öppna lucka tillsammans

Altså jag äter snart upp August så söt han är.
Vi öppnar "luckorna"/lådorna tillsammans till vår julgranskalender.
Varje dag är det en nu julgranskula som man klär minigranen med.
Och August tycker detta är SÅ spännande.
Han är alldeles tyst & stilla när vi ska öppna en ny låda.
Och han drar gärna inte ut lådan själv, utan vill att jag ska hålla i hans hand.
Han som normalt skulle klättra i bokhyllan då vi vänder ryggen & river gärna ut alla platsbunkar i köksskåpet.
 

 
 
Älskar att påbörja traditioner & att räkna ner till julen med denna underbara minimänniskan!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Spara en tugga till mig, jag vill också äta upp den lille godingen !
Han är ju bara aldeles för söt !!!
Kram till Er alla

Svar: Kanske att jag sparar en ;) Han är så himla underbar denna lilla ungen altså! :) Han hälsar kram & "puffar" lite på Moffa
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-03 @ 18:24:44
Postat av: Frida-mor till fyra

Ja han är otrolig söt, härligt att han inte vågar öppna lådan :)

Vilken härlig julkalender, den tror jag att jag knycker ;) är den färdig eller har du köpt kulor till den själv?

Kram

Svar: Jaa han är så tokigt söt min lille korv ;)
Älskar kalendern! Den är handgjord av en lokal designer. Andrews mamma gav den till mig första födelsedagen som jag & Andrew var tillsammans :) Och det var redan kulor osv i lådorna :)
Tycker absolut du ska knycka iden!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-03 @ 20:16:04
Postat av: Under mina lockar

Vilken gullig kalender! Smart idé med julkulor. Hoppas få se bild på granen sen med kulorna. :D Kram

Svar: Ja visst är den söt & smart! :)Kommer def visa bilder. KRAM!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-03 @ 20:55:54
URL: http://underminalockar.wordpress.com
Postat av: Eleonore- jultävlingar!

Vilken fin julkalender ni har! Är den ny eller är det något ni haft när någon av er var små? :)

Svar: Jag fick den av Andrews mamma min första födelsedag som vi var tillsammans :) Det är från någon lokal designer :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-03 @ 21:12:09
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: S

Så sött! :) Mysigt att starta jultraditioner med de små.

Nej jag bor inte i Nashville. STL är vår hemstad. Är bara i Nashville för tillfället, vintermöten. Men det är en superfin stad!

Svar: Ja det är så himla mysigt! :) Typiskt att du inte bor här! Jag letar med ljus & lykta efter lite svenska vänner ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-03 @ 21:26:38
URL: http://baseballwife.blogg.se
Postat av: Hanna - sthlmsmamma i växjö

Vad mysigt det låter!

Svar: Himla mysigt är det :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-03 @ 21:34:09
URL: http://hjn.blogg.se
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

men så söt kalender :D

Svar: Ja elller hur? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-04 @ 12:18:34
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0