Playdate & shopping

Vilken bra dag vi haft!
Trots den superjobbiga natten.
 
Vi började med att August sov ganska länge på morgonen.
Jag fick fixa & dona här hemma en massa. Koka äpplemos, städa undan, tvätta osv.
Sedan åkte vi på play date hos nyfunna vänner & hade det väldigt mysigt!
Lillkorven blev så trött av allt bus att han sov så länge, att jag fick väcka honom vid 4.
Gullunge!
 
Som grädden på moset fick jag även en shoppingpeng av mamma & pappi, så jag fick mig lite nytt till garderoben.
 
 
Lite nya söta sockar är aldrig fel.
Särskillt inte nu när jag har hål på samtliga här hemma. Hur det hänt vet jag inte?! Vassa tår?
 
 
Denna tröjan fick också följa med hem. Mjuk & varm som bara en cashmeretröja kan vara.
 
 

Och nu är snart denna braiga dagen slut.
Hoppas på en riktigt bra natt nu.
Hoppas, sa jag!
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh. Lite shopping till sig själv är aldrig fel ;))

Svar: Nej verkligen inte! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-08 @ 01:45:08
URL: http://nathalier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0