Så hemskt

Det är inte lätt att knåpa ihop ett glatt inlägg när allt vi ser & hör på TVn & radion är uppdateringar om den hemska skottlossningen på skolan i Connecticut.
Det är så fruktansvärt & det gör ont i hela kroppen.
Är så äcklad av den vidriga människan som tog livet av så många oskyldiga barn.
Jag kan inte föreställa mig hur deras familjer mår..
Har kramat & myst med August hela dagen. Bara kramat & pussat & hållt honom nära nära.
Älskade barn. Må aldrig något ont hända dig.
 
Jag återkommer imorgon med nya krafter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Det där är så hemskt!

Svar: Så fruktansvärt
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-15 @ 06:36:52
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Mammi/mormor

Många varma kramar från oss till er. <3

Svar: Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-15 @ 07:35:00
Postat av: Frida-mor till fyra

Det är så hemskt och jag fattar inte hur någon kan göra så mot små små oskyldiga barn. Jag ryser i hela kroppen och har inga ord!

Kram

Svar: Usch jag vet.. Kram
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-15 @ 09:43:44
Postat av: storasyrran

Ja, det är fruktansvärt. Det går om och om igen på våra nyheter här också.. Kanske dags att ändra vapenlagarna så inte så mycket vapen finns hemma..

Svar: Dessa fruktansvärda vapenlagar..
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-15 @ 10:16:00
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Trees, mamma i London

Fruktansvart :( manniskan har INGET hjarta.

Svar: Verkligen.. Det är hemskt att säga, men jag är så glad över att han inte är vid liv längre.
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-15 @ 11:41:20
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Nikita

Ja de är så ofattbart ! Finner inga ord :(

Svar: Så grymt är det.. Usch..
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-15 @ 18:37:36
Postat av: Sarasdiary

Ja FY FY FY för det så har hänt! Världen är så grym och jag har så svårt att förstå att detta kan hända! :-( :-( Helt ofattbart!

KRAM<3 <3

Svar: Så fruktansvärt hemskt! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-15 @ 19:19:31
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary
Postat av: Hanna

Ja usch, kan knappt tänka på det..! Så hemskt, vart finns medmänskligheten och respekt för livet undrar jag?!

Svar: Det är så fruktansvärt..
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-17 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0