Första bebis"mardrömmen"

Vaknade tiiidigt denna morgon & kunde inte somna om.
Jag hade nämligen haft min första "mardröm" om lillkorven.
När jag väl vaknat till & tänkte över det hela så var den väl inte så hemsk alls.. Haha.

I min dröm hade jag precis fött den finaste lilla pojken & var så lycklig!! men inga kläder passade.. Jag hade panik på sjukhuset. Testade alla byxor om & om igen men allt var för kort & trångt.

Antar att detta är relaterat till packandet av väskorna vi ska ha med till sjukhuset. Jag försöker välja ut vilken outfit lillen ska ha på sig & har svår beslutsångest!

Som sagt. Min första hemska dröm, som inte var så hemsk..

Eftersom jag inte kunde somna om slängde jag på mig kläder & gick till parken med Mally istället :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken "mardröm" :) innan jag födde drömde jag att min prins var en citron jag vet inte hur många gånger. Haha! Packa väskan i tid jag födde 3v för tidigt! Lycka till

2012-02-04 @ 19:27:11
URL: http://idaceciliadanielsson.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja ha väskan ståendes för man vet aldrig. Första kom i v36 och lillebror nu i v40. Så man vet aldrig..

Och ta med en del ombyte till den lilla för är det inte kiss så är det kräk...

Kul med en N.Y. gravid blogg! Ska genast läsa mera!

Kram

2012-02-04 @ 21:07:36
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0