LatLördag

Dagen började så tidigt & ambitiöst men det tonades snabbt ner & slutade i en riktig slapp-dag.
Vi lämnade av Mally på en hund-salong & han fick sig en tvätt, klippning av hår & naglar, sen blev han borstad & hårblåst.
Han är SÅ FIN nu!
Som en fluffig mjuk gosis :)
Vill inte att han ska gå utanför dörren & bli smutsig någonsin igen, haha.

Undertiden han var & blev snygg åt vi frukost på ett av vårat favvohak.
Jag tog mig en lång eftermatenvila på soffan & sen slötittade vi på någon gammal film.
Åkte & handlade mat, plockade undan lite här hemma & nu står middagen på spisen.
Det är allt jag åstadkommit denna dag.

Har värkar som gör riktigt riktigt ont, så det blir soffläge & att sitta på yogabollen snart igen.

Hoppas ni haft en fin lördag!



Kommentarer
Postat av: Maria

Oj oj.. Snacka om att jag är såååå avis på dig som bor på mitt absoluta favorit ställe i hela världen!

Hittade precis hit till din blogg och enbart det att du bor i NewYorkskullefå mig att komma tillbaka men sen är du ju gravid oxå!



Vilket jag oxå är , så då blir det helt plötsligt ännu mer intressant :-)

Går in i vecka 31 så något efter dig.



Hoppas de där onda för värkarna gav med sig i går, det är inte roligt.



Kramar!!

2012-02-12 @ 10:14:57
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Åh, det låter som om ni hade en fin dag. Hoppas du fått vila upp dig och att det känns bättre.



Var det ryggen som värkte eller sammandragningsvärkar?

2012-02-12 @ 10:34:45
URL: http://vargdrommar.blogspot.com/
Postat av: Hanna - med Mini i magen

Vad fin han blev :D så gosiga öron!!

2012-02-12 @ 11:03:15
URL: http://hjn.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Vilken härlig lördag, precis så en lördag ska spenderas :D

Så fin han blev!

Postat av: Ida B

En liten (konstig) fråga bara.. Går dörren till ert hus inåt eller utåt när man öppnar den? :D såg ett program på tv och deras dörrar går inåt så nu blev jag nyfiken på om alla har så därborta. :) kram på dig!

2012-02-12 @ 17:39:11
Postat av: elinjosefine - lifestyleblogs

Åhh han är fanastiskt fint :) Billy hade också behövt det men jag tror det blir en "hemmastyling" här ;)

2012-02-12 @ 17:39:47
URL: http://lifestyleblogs.se/elinjosefine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0