Beslut, skrivkramp & besöksrekord

Vilken lugn, skön & bra Söndag det varit!
Promenader med hunden, brunch med Andrew på favorit-haket runt hörnan, kycklingsoppa-storkok (inser nu att slutresultatsbilden inte ser så lockande ut, haha), massor med tack-kort är skrivna & resulterade givetvis i skrivkramp & yogat har jag utövat.

Altså. Återigen måste jag säga att denna yogan får mig att må så himla bra!
Jag är fortfarande väldigt flexibel i kroppen trots magen & ger all credd åt allt böjande & bändande.
Dessutom har jag nog inte i närheten av så mycket värk som jag kunde haft.

Vad mer har hänt?

Jo! Jag har haft besöksrekord!
Woohooo!
Över 100 mer läsare bara idag.
Hej hej, hemskt mycket hej & välkomna till mitt liv :)

Ja, en väldigt bra dag som sagt.
Nu måste jag kila för det plingar på dörren. Matleverans!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Jag hade också besöksrekord igår! Nu gäller de att hålla uppe antalet läsare också! Heheh

2012-01-09 @ 10:38:30
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.25

Vad roligt med besöksrekord :-)



Kram

2012-01-09 @ 11:10:40
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Lina

Men så roligt med besöksrekord.

Hur känns det att vara gravid på "bortaplan"?

Hur ser mammaledigheten ut i USA, har för mig att den inte alls är lika fördelaktig som här i Sverige.



Hoppas allt är bra! Kram

2012-01-09 @ 13:09:13
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0