:)

Tisdag, jobb & jag är så himla glad!
Vet inte riktigt varför..
Eller jo, det gör jag nog.
Många bäckar små!

Jag är väldigt förväntansfull inför resan nästa helg.

Lillkorven har varit mer lugn idag & igår så jag har kunnat gå promenader med Mally utan att stanna upp i tid & otid pga kramp & sammandragningar.

Mitt illamående är inte lika påtagande & jag har druckit kaffe (!!) idag. Decaf & bara halva muggen så jag hoppas inte magen blir arg..

Vi har ledig dag på Måndag vilket innebär 4-dagars helg för mig & 3 dagars jobb nästa vecka. Ohh Yeah!

Har precis fått reda på att jag ska ha en till Baby shower i början på Februari här i NYC.. :)

Ja jag har helt enkelt många anledningar att känna mig glad & lycklig denna tisdag.

(måste boka manikyr i helgen ser jag på bilden..)


Kommentarer
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Låter som du har det bra där borta i NYC ;)

Manikyr hade jag med behövt men det har inte hunnits med för mig ;)



Ha en toppen dag!



Kram kram

2012-01-10 @ 21:49:53
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Spanienfrugan

Vad härligt att känna sig glad och uppåt! Vad jobbar du med förresten?

2012-01-10 @ 22:17:20
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Anna I usa

Sånna dagar är härliga, jag hade också en sån dag idag! :) vad spännande med eran resa :)

2012-01-11 @ 02:33:29
URL: http://annaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0