Frågor

Mia om Frågor:
Jag har också några frågor. Jättefint hus ni köpt, men ingår möblerna? Om jag fattat rätt så när man hyr så är det oftast möblerat iaf? Stämmer det?

Tack Mia! :) Nej möblerna ingår inte. Det är väldigt amerikanskt möblerat just nu & det är enbart för visningar. Huset är helt nytt & dom valde just vårt som visningshus eftersom det var det mest eftertraktade. Så allt åker ut & vi ska fylla på med vårt eget :)


Anna om Frågor:

Jag undrar en sak! Vad ska du göra i nya stan efter mammaledigheten? Jobba eller plugga eller vara hemmamamma?

 

Tack för frågan Anna! Det är så roligt att ni undrar :)

Jag ska vara mammaledig från den 9 Februari. Det ska bli så himla roligt att få följa min älskade lilla lillkorvs liv varje dag. Jag hoppas visserligen på att kunna påbörja ett projekt hemifrån som jag länge gått & gnagt på. Det blev lagt åt sidan när vi fick reda på att det ligger en liten limpa & jäser i magen :)

 

Karolina, gravid i v. 35 ♥ om Lite bilder på huset:

Men jag DÖR! Vilket jäkla hus. GRATTIS, gud vad roligt!
måste bara fråga - vad jobbar din kille med? för jag antar att ett sådant hus inte är direkt gratis, haha.
Åh så fiiiiiint!

 

Först. TACK! :) Jag dör också lite för att jag tycker huset är SÅ fint :)

Sen till frågan.  (Jag tror jag måste skapa en liten Andrew kategori för han är ganska het i frågefältet ibland, haha.)

Han jobbar som Tour Manager på Warner Music Group. Enkelt förklarat så ser han till att alla konserter/event osv har all merchandise på plats (t-shirts osv) & att det finns någon där att sälja. Jag är otroligt stolt över honom!

 

Fråga mer om ni vill!


Kommentarer
Postat av: Mira

Vilket är ditt favoritrum eller "avdelning" i det nya huset?! :D Av bilderna jag kan se så tycker jag att badrummet & köket verkar awesome! Kram♥

2012-01-29 @ 17:23:42
URL: http://mirasplace.blogg.se/
Postat av: Nora

Vart bär flyttlasset av? Spännande med flytt!

2012-01-29 @ 18:00:16
URL: http://noramiriam.blogspot.com
Postat av: Philabound

jag ar ocksa nyfiken pa vart huset ligger...nar tanker du avsloja det? finns det nan anledning till varfor det ar hemligt? :). Ett superstort grattis ocksa till ett underbart hus!

2012-01-30 @ 01:19:48
URL: http://philabound.blogspot.com
Postat av: Josefin

Tack för din fina kommentar på min lilla depp-dag :) den värmde!



När har du bf?

2012-01-30 @ 12:22:14
URL: http://blivandemamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0