Gooodmorgon :)

Oj vad pigg & glad jag är idag!
Vaknade ungefär halv 6 & när klockan ringde skuttade jag nästan ur sängen.
Antar att det är mitt eviga sovande denna helgen som hjälpt energin hitta tillbaka.
Skönt!
Det är bara 2 jobbveckor kvar nu. Altså 8 jobbdagar.
Helt galet!
Ska bli så väldigt härligt att kunna ta hand om min fina röra som jag visade på bild igår.
Och det är värre än det ser ut, haha.
Hela bebissängen är fylld till bredden med kläder, blöjor, böcker, leksaker & allt annat man kan tänkas ha till en liten skrutt.
Till helgen ska jag nog tvätta den som ska med till sjukhuset & köpa det sista så våra väskor är någorlunda färdigpackade.
Vill inte så gärna vara oförberedd utifall.
Man vet ju inte vad dom små har för planer inne i magen.. :)

Kommentarer
Postat av: Karolina, gravid i v. 36 ♥

Godmorgon:)

vad jobbar du med? minns inte att jag frågat det - jag har i alla fall ingen aning! haha.

Kram

2012-01-30 @ 14:34:42
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0