Hej & hå vad segt det gått idag


En jobbdag till imorgon & sen är det helg.
Härligt med 3-dagars jobbvecka!
Jag går runt & är ständigt sugen på chicken noodle soup & ska köpa ingredienser för storkok hemma på lördag.
Lustigt hur mina cravings hållt i sig hela graviditeten.
Äter fortfarande yogurt, banan, flingor & mjölk varje dag.
Favoritmaten är mexikanskt eller soppa. Hot&sour eller chicken noodle. Vill väldigt gärna ha krämig pasta emellanåt & jag kan fortfarande inte äta ris. Eller peanut butter. Blä!
Jag mår lite som jag gjorde i första trimestern & är extremt törstig igen. Altså, jag dricker så mycket vatten att det nästan är knäppt.
Och jag kan fortfarande inte äta godis eller friterad mat. Mår väldigt illa om jag skulle ta några tuggor.

Undrar fortfarande när alla dessa konstiga cravings osv slutar.
Är det precis efter man fött lillkorven eller kommer det tillbaka senare?


Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Kul att läsa om dina cravings, skiljer sig en del från mina

2012-01-05 @ 00:59:11
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hade enorma cravings, fast jag intalade mig att vadå jag var ju bara lite sugen på godis? Haha. Mina slutade inte förrän jag själv satt stopp för det :) vilken var 4v efter fl typ.

2012-01-05 @ 08:11:55
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0