Hemma

Jag är så trött att jag tror jag går av snart.
Dessa dagarna har varit så hektiska & det känns asbolut inte som jag haft helg.
Dom senaste veckorna har jobbet blivit lite tyngre & att vila när jag kan har varit prio ett.
Hoppas inte jag kommer däcka ihop helt imorgon.

Sov 2 härliga timmar på soffan ganska omgående efter vi ätit pizza här hemma & kommer mest troligt gå & lägga mig inom en timme, så det blir mycket sömn.
Om jag är aktiv under dagen så känner jag verkligen av en annan slags trötthet nu.
Bara 3 jobbveckor kvar sen får jag vila & ladda upp!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops och gravid med nr 2

Känner igen den där tröttheten;) jag har helt glömt att svara på en av dina kommentarer, och ja visst är Oline ett fint namn? Vi

älskar det och det passar vår lilltjej helt underbart. Vad har ni för namn? Vet ni vad de är för kön? :)

2012-01-23 @ 11:15:02
URL: http://zaraholine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0