Lil Frankies

Igår hade vi en himla mysig kväll.
Vi åkte till Lower East Side & åt tidig middag på Lil Frankies.
Världens godaste vedugnspizza!
Mmmm.
(Tips tips tips till den som åker till New York)

Sen tog vi en taxi till vår favorit-biosalong & såg Contraband.
Himla bra film enligt mig!
Mark Wahlberg har aldrig varit min favorit men i denna filmen var han så klockren.
Vill nästan se den igen med en gång.

Sen promenerade vi genom ett livat New York & jag drömde mig bort till dom galna, sena nätterna innan vi skaffade hund eller blev gravida.
Fick liten sorgsen känsla först att den tiden är "över", men sen när jag kom hem till den lyckligaste lurvbollen & röran av bebis-saker, fick jag världens uppenbarelse & jag blev så lycklig i hela kroppen att jag ville gråta.

Och på tal om bebis-röran.
Jag måste börja ta tag i den nu altså!
Men nästan 5 veckor kvar känner jag att det kanske vore på tiden att börja organisera lite..


Kommentarer
Postat av: pappa

Kanske?!

2012-01-30 @ 05:23:07
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops och gravid med nr 2

Så känner jag ibland fortfarande! Att tiden när vi var ensamma "bara försvann". Men känslan går över så fort jag kommer hem till min älskade mops eller ser Oline sträcka upp händerna och säga mamma! Och nu blir jag lycklig såfort jag känner lillen röra sig i magen. Hi hi. Kram!

2012-01-30 @ 09:41:57
URL: http://zaraholine.blogspot.com
Postat av: Nina

Vilken mysig dag ni verkar ha haft! Bara att promenera hem genom ett livat NY gör att jag får gåshud (har varit där 2 ggr och längtar ständigt tillbaka!). Har en fråga! Du kanske skrivit om det tidigare men då har jag missat det... Vad har ni köpt för barnvagn? Vilka barnvagnar är populära i NY? Ha en fin dag och vårda magen :-) Kram!

2012-01-30 @ 09:47:44
URL: http://ninaerica.blogspot.com
Postat av: Spanienfrugan

Härligt med vedugnsbakad pizza! Vi planerar att gå ut och käka på torsdag och då har jag röstat för italienskt. Haha, blir ju mest spanskt här annars när man går ut...de är inte så internationella av sig här.

2012-01-30 @ 10:15:10
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Magdalena - gravid v.36

Hej! Vet inte hur jag hamnade på din blogg från början men har följt den ett tag och är så nyfiken på när ni har bf? :) Kram!

2012-01-30 @ 10:39:48
URL: http://barbaskon.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha nej, de kan verkligen vara himla osmidiga :)

Tycker det ser ut som ditt hem ser ganska i ordning gjort på bilden :) Haha du ska se hur det ser ut här.... Bebisgrejer överallt, men 0 förvaring. F håller på att snickra ihop en jättegarderob just nu till alla grejer!

2012-01-30 @ 12:08:27
URL: http://blivandemamma.se
Postat av: Karolina, gravid i v. 36 ♥

Vilken mysig kväll!:)



Ja ser fram emot att se kort :)



Vad kul att börja organisera. Vi började också med det här igår och nu är det inte lång tid kvar alltså - häftigt!

:)

Ha en härlig måndag , puss på dig!

2012-01-30 @ 12:14:16
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0