Svar på kommentar

Therese frågade såhär
Läste någonstans i din blogg att du höll på med yoga, gör du det fortfarande trots att du är gravid eller har du ett uppehåll under tiden?

Kul att följa ditt liv, långt därborta!

Jag slutade yoga när jag började må illa i början av graviditeten. Ungefär 7 veckor var jag då. Sen kunde jag tyvärr inte börja igen förrän jag var i v.24 då jag kände mig pigg & alert igen.
Men sedan dess har jag yogat så mycket jag bara kan & det är SÅ skönt! Kroppen känns så smidig & jag har ett bra inre lugn. Jag tränar givetvis inte vanlig yoga, utan graviditetsyoga som är anpassad efter hur många veckor man är. Det är mycket andningsövningar som är lamaze-inspirerade & även mycket fokus på muskler & positioner som kommer förenkla vid förlossningen.
Jag älskar älskar min yoga & tänker definitivt ta med mig lillkorven på mamma-bebis-pass när vi flyttat :)

Kommentarer
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Kul! jag har alltid velat prova en yogaklass :)

2012-01-27 @ 21:30:04
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0