Utmaning

Jag fick en utmaning av Hannah.

Brukar vanligtvis inte pyssla med listor men tänkte att det kan ju vara kul så ni får lära känna mig lite mer :)


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Jag var 15 år & i en hemskt trist situation som jag har gått vidare från.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Festade! Oj vad vi flängde runt på Manhattans gator många sena nätter, gick på konserter & levde livet!

3) FEM SNACKS DU GILLAR:

(just nu som gravid)

Yogurt!!

Nachos

Popcorn

Jordgubbar eller annan citrusfrukt

Skivad gurka

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Tomas Ledin - Inatt är jag din (& alla andra hans sommardängor)

Gyllene Tider - Leva livet (kan mest troligt alla övriga också)

Ulf Lundell - Sanna ( & måååånga fler)

Black Eyed Peas  - Where is the love - Haha! Jomen det är sant!

Climax Blues Band - I Love you, min & Andrews sång :,)

 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

Köpa ett sommarhus i Sverige

Köpa drömhus här i USA

Resa!

Starta eget företag

Hjälpa mina nära & kära med ekonomi osv.

 

6) FEM DÅLIGA VANOR:

Jag stressar över småsaker

Jag handlar alltid för mycket mat på mat-affären!

Att jag inte alltid tror på mig själv & min kapacitet att utföra & genomföra saker.

Jag skjuter upp saker! Tex. svara på ett litet mail kan ta mig en evighet

Jag förlägger saker. Nycklar, plånbok, Visa-kort osv. Alltid får jag springa runt & leta i alla jackfickor, väskor osv.


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Umgås med alla jag älskar

Resa

Äta god mat

Shoppa

Leva i nuet & unna mig



8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig när det kommer till mode & kläder!

Men mest troligt kommer jag aldrig köpa eller sätta på mig -

Hängselbyxor!

Blus med axelvaddar

Ed Hardy

Juicy Coture mysdress

Savannbyxor (Been there, done that, haha!)



9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Iphone

Laptop

Min yoga-matta

Kan Mally vara en leksak ? :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 3 månader

HAHAHA!

Savannbyxor is the shit!

Min mor var klok nog att inte ge mig ett par Savann.

Jag köpte mina egna på rea för barnbidraget. Ett par i mörklila/vinrött. Dom var lite för stora så dom satt aldrig sådär klistrat som dom skulle, men oj så fin jag var. Och stolt!



Vilken färg hade du?

Bergis svart och vit. Som sig bör ;)

2012-01-21 @ 16:18:13
URL: http://detvackrastesomfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0