August rum

Vi pysslar ganska mycket här hemma just nu.
Hus är verkligen evighetsprojekt!!
 
Har fått lite förfrågningar om en kik i August rum & här kommer det lite pics.
Just nu letar jag med ljus & lykta efter fina bilder att rama in. Alfabet & siffror tycker jag är himla fint att ha på väggen. Även böcker! Älskar att ha en massa böcker överallt. Och leksaker får gärna ligga ute & göra rummet mer lekfullt.
Jag vill även ha mer klara färger. Klar-röd & blå är favoriter.
Det vita, bruna & naturfärgade var himla fint när han var plutt, men nu vill jag liksom att det ska bli mer av en färgklick där inne :)
Så nytt bäddset till sängen kommer det också bli framöver.
 

Kommentarer
Postat av: Akka-mamma till Gustav

Åh så fint och mysigt och ombonat!!!
Dina bokstavsklossar är bara så fina har letat på många nätsidor och i butiker efter något liknande, de jag har hittat känns så plastiga och har mest bilder, har du köpt dina i USA eller har jag turen att du hittat dem i Sverige?

Svar: Vad roligt att du tycker det! :)Klossarna är tyvärr inte från Sverige! Dom var en present men jag luskade reda på vart dom var ifrån & butiken heter Crate & Barrell. Deras barnbutik heter The land of nod & där finns klossarna att köpa för ungefär 50 dollar :)
Jenny Lönnstam

2012-07-30 @ 20:54:58
Postat av: Pernilla Chis

Ser jättefint ut. Som att det bor en liten, liten grabb där ;)

2012-08-01 @ 13:16:48
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0