Funderar mera

Vi gav lillprinsen en större portion gröt igår kväll vilket han älskade. Upptäckte en liten temperaturhöjning efter badet & gav honom lite bebismedicin för första gången) & hoppades på bättre sömn. Det blev lite bättre men inte någon 6timmars sömn kan jag meddela. Låg vaken & grubblade mig tokig då jag inte kunde somna om pga väldigt aktivt vridande & vändande från Andrews sida. Insåg att om jag inte kan sova i detta- varför skulle August då göra det? Så inatt åker han in i vår walk-in-closet. Jag känner mig som en detektiv på uppdrag, haha :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

enda sättet att hitta en lösning är ju faktiskt att testa sig fram, så ja, varför inte? :) testa lägga in honom där med dörren uppe!
eller så kanske du skall kasta ut din man och låta honom sova på soffan ;) vet hur jobbigt det är med folk som inte kan ligga still. puuh.

2012-07-17 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0