It's gonna be a loooong night

Idag har vi varit ute & äventyrat lite.
Det blev en utflykt till East Nashville & ett besök på ett Beer Garden.
Vi åt himla goda hamburgare & August var som alltid på restaurang (ta i trä!) väldigt lugn.
Han somnade dock väldigt tidigt (klockan 7!!) & jag är nu förberedd på ett tidigt uppvaknande för första amningen inatt.
Är även övertygad att uppstigningen imorgon kommer vara runt 5.
Japp jag skrev 5.
Här slösar vi inte på dagens timmar.
När August var liten kunde jag amma honom till sömns igen & igen, men nu är han ofta klarvaken runt klockan 6.
Ibland sover vi till 7 & då är det sovmorgon!
 
 
Imorse somnade vi tillsammans på soffan en sväng <3
Det blir inte så ofta nu förtiden & jag njuter så otroligt när det händer

Kommentarer
Postat av: Nikita

Ahw de är ljuvligt med dödligt tidiga mornar ;) .. Eller inte !
Själv så ligger ja just å väntar på art meja ska äta upp sin flaska så vi kan somna om !

Svar: Haha. Njae det är ju sådär uppskattat ;)
Jenny Lönnstam

2012-07-08 @ 04:28:25
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Pernilla Chis

Jag googlar med :)
Hua för att gå upp klockan 5!
Hur mycket sover August på dagen ungefär?

2012-07-08 @ 18:01:59
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Spanienfrugan

Jag googlar med :)
Hua för att gå upp klockan 5!
Hur mycket sover August på dagen ungefär?

Svar: Haha ja då är jag inte pigg vill jag lova ;)Det är olika hur han sover. Ofta 20/30 minuter hit & dit. Han är inte så enkel att lägga ner på dagen tyvärr. Jag har dock upptäckt att om jag sover med honom mitt på dagen så kan han snarka i ett par timmar & mår mycket bättre på eftermiddagen. Ju mer han sover på dagen, desto mer sover han på natten. Underligt det där. Jag skulle gissat att det blir tvärtom!
Jenny Lönnstam

2012-07-08 @ 18:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0