Klockan är 21

Och jag ligger i sängen för att sova. Bäst att ta igen sig så gott det går när August sover. Han somnar för natten runt 8 som vanligt men vaknar redan runt 11. Jag anar att Andrew stör honom när han gör sig iordning att lägga sig. Eller Mally kan det också vara. Han är duktig på att föra lite väsen ibland. Kanske kommer det bli bättre när prinsen sover i sitt eget rum i framtiden som några föreslagit. Tyvärr är August rum på övervåningen så det blir ett himla spring om det inte funkar. Bara taken på en till sömnlös natt gör mig vimmelkantig! Credd till alla kolik-föräldrar! Svammel svammel.. Godnatt vänner!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh förstår att det är tungt!
man klarar sig inte utan sömnen

Svar: Nej man blir verkligen helt knäpp! haha
Jenny Lönnstam

2012-07-13 @ 09:05:26
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Sara

Ja, vi upptäckte med vår andra son att sov såååå mkt bättre när vi inte störde, klappade i rumpan, var i rummet över huvud taget. Sa godnatt och gick ut, han låg och snurrade runt lite själv och somnade sedan själv. Men A är ju fortfarande ganska liten och nattammas, tycker du ska klra igång med bebisgröt så fort som möjligt nu och försöka ersätta mål. Kanske ge ersättning ett mål påå kvällen, provat det? En del barn blir mättare av det. Ammar han på båda brösten? Eller snuttar och somnar om? Napp?

Svar: Jag kan tänka mig att det är enklare när det är helt tyst och man är ostörd! Jag sover bättre så & kanske har August tagit efter mitt sovande. Det känns lite så. Vi tänker börja testa lite mat om några dagar & sen får vi hoppas att han så småningom äter ett mål på kvällen :) Tack för din kommentar!!
Jenny Lönnstam

2012-07-13 @ 11:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0