47 grader

Joråsåatte..
Det blev bara 47 grader idag.
Och så slocknade hela huset.
Eller närmare bestämt hela kvarteret.
Gissa om jag fick panik?
Turligt nog blev inte strömavbrottet vidare långvarigt, men jag hann allt börja fundera på att evakuera & ta in på SPA-resort med Nanny & betala med kreditkortet, haha.
 
Hej & hå.
Nu får det vara bra!
Jag är så trött att jag tror det blir sängdags redan vid 8
 
 
TRÖTT (och något avkapad) mama.
 
Hoppas ni har haft en mycket roligare fredag än jag ;)
 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Men usch jag vet.. Det har varit hemskt idag. Jag och Jason har varit ute och sprungit arenden hela dagen sa vi ar helt slut. Vi orkar inte ens ta oss till poolen.. Blaaaaaaa

Svar: Altså det är ju fruktansvärt! Högsta temperaturen någonsin i historien liksom. Tack för den, haha.
Jenny Lönnstam

2012-06-30 @ 01:58:28
Postat av: Louise

Låter tufft! Instämmer med alla som skrev kommentarer till ditt förra inlägg - starkt att klara dig så bra utan familj nära - det är tungt utan avlastning när bebisen har en jobbig period. Jag funderade på om du kanske ska testa alvedon (om det inte är något som håller i sig vecka ut å vecka in förstås) för det kanske är nån dum tand som vill tränga igenom. Ibland är det som jobbigast i tandväxandet innan man känner tanden med fingret i deras lilla mun. Mag-massage har alltid funkat bra på min son om han sovit oroligt - men du har inte nämnt något om att A varit gasig eller hård i magen så du vet kanske med säkerhet att det inte är magen som spökar?! De där utvecklingssprången de tar med jämna mellanrum kan ju verkligen göra livet tufft för dem själva och deras föräldrar så om det är något sådant är det bara att hålla ut å inte ha för höga krav på sig själv som förälder. Det går över och ljusare tider väntar runt hörnet :) Tycker att din blogg är mysig att följa - glad att jag kikade in här efter att AnnaMalin haft ett inlägg där du var med (fast jag tror inte det var nån länk hit utan jag råkade nog bara kolla vad hon hade för bloggar på sin lista och kände igen dig:)). Kram och kämpa på!!

Svar: Ja jag funderar på det där med tänder fortfarande även om läkaren sa att det inte var det.. Suck! Vad svårt det är! Men det verkar bli bättre nu så vi får väl hålla tummarna :) Tack för att du tog dig tid att skriva så långt! Kram!
Jenny Lönnstam

2012-06-30 @ 14:13:04
Postat av: Anonym

Herregud, galet!

2012-06-30 @ 17:00:40
Postat av: Anonym

Herregud, galet!

2012-06-30 @ 17:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0