Egentid FTW

Det blev inte en mycket bättre natt igår tyvärr, men på något sätt är man ändå i full fart när det är dags att stiga upp för dagen.
Jag tog lilleman under armen & gick till poolen idag igen.
Han simmade lite på sitt eget vis & efter 10 minuter höll han på att somna i vattnet där han flöt runt :) Så sött!
 
Jag fick sedan 30 härliga minuter att simma runt själv medan han tog en liten lur i vagnen.
Njöt gjorde jag!
 
Nu är vi hemma & jag ska försöka mig på att baka frukost-kakor.
Är sjukt sugen på kakor just nu på morgonen men det är väl kanske inte bästa valet att knapra på klockan 8am.
Så nu har jag hittat ett nytto-recept som jag måste testa.
Återkommer om resultat.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Goa lilla korvmagen :))))

2012-06-27 @ 20:16:39
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Skööönt med poolhäng!

2012-06-27 @ 21:30:31
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Ida

sötis :)

2012-06-27 @ 21:33:16
Postat av: Maria, Livet med tre

Men så härligt att ha tillgång till pool och att det är så varmt att även lille A kan bada.
Mys!

2012-06-28 @ 11:15:16
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0