Hejdå

Väskan är packad & enligt vågen är det inte övervikt vilket förvånar men samtidigt är jag såklart superglad.
Det är med delade känslor jag lämnar älskade Karlstad. Det där att August inte har familjen nära gör lite ont, men samtidigt så har vi det så bra där vi bor i USA & gör det bästa av situationen.
Och så finns ju Skype!
Jag saknar Andrew just nu så det värker lite i hjärtat & det ska bli så underbart att se honom imorgon!

Om 6 timmar börjar vår 20 timmar långa resa hem..
Dags att sova lite bredvid min varma gosbebis.
Godnatt!
Hörs när vi står på amerikansk mark <3


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Hoppas resan hem går smidigt!

2012-06-11 @ 22:30:09
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Lotti - Theodors mami

Usch va jobbigt att ha människor man älskar så mycket så långt ifrån sig! Önskar er en bra resa och hoppas allt går bra! Kram

2012-06-11 @ 22:49:02
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad svårt det måste vara att ha så långt till sin familj. Jag har halva min 45 mil bort och jag tycker det är hemskt nog.

Men.. man skapar ju sig sin egen lilla familj och det är ju den som är det viktigaste.



Hoppas resan går bra!!



Kramar!!

2012-06-12 @ 08:18:11
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och gravid i vecka 38

Hoppas att resan hem går bra! :)

2012-06-12 @ 08:39:49
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: elinjosefine - lifestyleblogs

Åhh jag förstår hur du känner det rätt att jag "bara" har 8 timmar till mina föräldrar. Men träffar man någon man vill dela sitt liv med och bilda sin egna lilla familj tror jag man har gjort rätt val. Det känns i hjärtat <3



Kramar

2012-06-12 @ 11:04:50
URL: http://lifestyleblogs.se/elinjosefine
Postat av: Tilde

Förstår att di tycker de är jobbigt att din som inte får träffa din familj mer... Finns inget finare än att få se dem tillsammans! Jag blir alldeles varm i hjärtat när mim dotter myser med sin mormor och morfar :)

2012-06-12 @ 12:51:43
Postat av: Morfar

Resan till Arlanda gick så bra som det bara går ! August vaknade 1,5 mil från flygplatsen. Fick lite mat och sen full fart med leenden och sprattel. Satt framåtvänd i bärselen och stortrivdes. När det var dax att säga hejdå och morfar pussade lilla godingen på pannan, började han nästan gråta :(

Undrar om han kände samma vemod som jag. Usch så tungt att lämna dotter och dotterson ! Men efter en Skype så kommer det att kännas bättre igen. Lycklig resa mina godingar !

Kramar i massor

Pappa / Morfar

2012-06-12 @ 13:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0