Läsa bok

Det är så roligt det här med hur August upptäcker världen & hur man kan börja se vad han tycker om.
På topplistan ligger att läsa böcker.
Han älskar att bläddra & slå på böckerna. Och jag måste sitta ned med honom & läsa högt, annars blir han otålig.
Läser jag kan vi sitta & titta i 30 minuter.
Så himla sött!
 
Han tycker också om när jag sjunger svenska sånger. (Amerikanska funkar inte alls lika bra?)
När jag sjunger så sitter vi nära nära & han börjar försöka sjunga med.
Där sitter jag & sjunger "Lille katt" 1753 gånger, han gurglar, ler & låter & jag tänker inte på något annat.
Det är som att inget annat existerar eller är viktigt.
 
 
Om du visste hur mycket jag älskar dig..

Kommentarer
Postat av: pappa

Visst är det härligt att kunna följa detta lilla knytes utveckling.

2012-06-29 @ 05:22:38
Postat av: Mammi

Okej nu fattas bara krypningen, drömde att han kunde det inatt så nu är det dags!:))) kärlek till er alla!

2012-06-29 @ 07:27:55
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vill testa att läsa för liam också :) har inte gjort det ännu

Svar: Gör det! :) Det är SÅ mysigt!
Jenny Lönnstam

2012-06-29 @ 08:55:18
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Louise

Vad fint! Det är jättebra att ha vissa sånger man kan ta till för att lugna sitt barn.. kul att han gillar att mysa och sjunga. Och om han redan kan sitta still i 30 minuter när du läser så bådar ju det gott :)

Svar: Man kan ju alltid hoppas att det håller i sig :)
Jenny Lönnstam

2012-06-29 @ 12:25:44
Postat av: Mia

Va mysigt det låter:) har oxå en mysdag med mina trollungar!!

Svar: Härligt :)
Jenny Lönnstam

2012-06-29 @ 13:49:26
URL: http://trollemia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0