Ny vecka

Måndag igen & helgen gick som vanligt lite för fort.
Vi har haft det så bra med vänner som kommit med lunch, vi har brunchat, myst med lillprinsen & vovven, gått på promenader, njutit av solen & ätit underbart goda cupcakes en god vän svängde förbi med igår.
Allt har varit tipptopp så idag känns det lite extra trist att Andrew måste jobba.
Desutom ska han fixa med en konsert ikväll så han kommer komma hem väldigt sent.
Men detta ska nog gå bra!

Strax ska vi skypa med mamma & pappa där hemma & sen blir det långpromenad i t-shirt & solbrillor


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, fan vad sjukt. Jag ska åka till NY och plugga nästa vår och tänkte skaffa en blogg då. I brist på något att göra just nu satt jag och kollade vilka bloggnamn som fanns lediga. Jag testar då jennybenny.blogg.se och din blogg kommer upp "mitt liv i NY"! Haha ville bara dela med mig av denna lilla händelse!

2012-03-19 @ 17:26:59
Postat av: andreakarolina

oj är det där cupcakes?? De ser supergoda ut!Själv har jag stått och bakat tårta tills nu, ska snart stupa i säng! Hoppas du får en underbar dag! Kram

2012-03-19 @ 22:38:28
URL: http://andreakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0